Livrare gratuita la comenzi de minim 199 lei

Termeni si Conditii

1. Utilizarea site-ului

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor si serviciilor prezentate pe site-ul gemanatura.ro implica acceptarea acestor termeni si conditii.

2. Schimbarea termenilor si conditiilor

gemanatura.ro isi rezerva dreptul sa faca modificari, actualizari privind termenii si conditiile, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor.

gemanatura.ro isi rezerva dreptul sa faca modificari in structura site-ului fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor.
Continuarea folosirii site-ului implica acceptarea modificarilor efectuate.

3. Drepturi de autor

Continutul site-ului gemanatura.ro (texte, fotografii digitale, simboluri grafice, date tehnice, alte informatii) precum si Lacto+® si GemaNatura® sunt marci inregistrate si reprezinta proprietatea SC Gema Natura SRL aparata de legea pentru protectia drepturilor de autor.
Folosirea fara acordul S.C. Gema Natura S.R.L. a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste in conformitate cu legile in vigoare.

4. Confidentialitate

Datele personale ale fiecarui client sunt confidentiale si vor fi folosite de catre S.C. Gema Natura S.R.L. numai in scopul declarat al acestui site. Posesorul siteului gemanatura.ro sau terte parti ale acestuia nu vor folosi datele inregistrate pe acest site decat in scopul expedierii produselor si pentru generare de facturi fiscale/chitante/bonuri de casa. Societatea noastra se obliga sa nu furnizeze aceste date unei terte persoane.

Ne rezervam dreptul de a corecta eventuale omisiuni, erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, lipsa de acuratete sau erori ale produselor software, fara a anunta in prealabil.

5. Comanda

Produsele de pe acest site sunt oferite in limita stocului disponibil. Nu pot fi cerute despagubiri in cazul in care comanda nu poate fi onorata din motive intemeiate (lipsa produsului din stoc, eventuale greseli de tiparire etc.). In aceste cazuri reprezentantii gemanatura.ro vor anunta clientul despre problemele aparute si va anula comanda.

GemaNatura® – SC Gema Natura SRL este producator si distribuitor Lacto+®, Trufino, Nucino, iar www.gemanatura.ro gestioneaza stocul in timp real. In cazul in care produsul comandat de dvs. nu se afla pe stoc, veti fi contactat de unul dintre operatorii nostri.

6. Livrare 

Livrarea produselor se face atat pe teritoriul Romaniei cat si pe teritoriul UE prin intermediul firmelor de curierat rapid.

Pe teritoriul Romaniei exista doua posibilitati de livrare: Prin Curier Rapid (door-to-door) sau cu Sameday in EasyBox.

Livrare Curier Rapid:
Comenzile plasate in intervalul luni-joi ajung la destinatie in 24-48h. Comenzile plasate vineri vor fi livrate in zilele de luni sau marti ale saptamanii viitoare, iar comenzile plasate sambata si duminica vor fi livrate in zilele de marti sau miercuri ale saptamanii viitoare.
Cost livrare 20 lei sau Livrare gratuita la comenzi de minim 170 lei.

Livrare cu Sameday in EasyBox:
Comenzile plasate in intervalul luni-joi ajung la EasyBox-ul selectat in 24-48h. Comenzile plasate vineri vor fi livrate in zilele de sambata sau luni, iar comenzile plasate sambata si duminica vor fi livrate in zilele de marti sau miercuri ale saptamanii viitoare la EasyBox-ul selectat.
Cost livrare 12 lei sau Livrare gratuita la comenzi de minim 170 lei.

Pe teritoriul UE comenzile se livreaza prin Curier Rapid (door-to-door) in 2-4zile lucratoare, in functie de destinatie selectand Tara/Regiune in formularul de comanda.
Costurile de livrare sunt afisate automat in functie de tara selectata.

7. Conditii de Retur si Anulare

Conform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014 completata de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directiva 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateral. O data produsele primite, acestea NU mai pot fi returnate.

Consumatorul are obligatia sa primeasca personal coletul cu produsele comandate, iar in cazul in care coletul este deteriorat, sa ceara curierului pe loc intocmirea unui proces verbal de colet deteriorat. Coletul deteriorat NU se va deschide pentru verificarea produselor. Consumatorul poate in acest caz, fara a deschide coletul, sa refuze primirea. Nu se accepta reclamatii ulterioare sau returul produselor pentru care, la primirea coletului cu urme vizibile de deteriorare exterioara, nu s-a intocmit proces verbal de “colet deteriorat”, optiune oferita de curier.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
In conformitate cu OUG34/2014, Consumatorul care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu sigiliul intact/produs nedesfacut).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de consumator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.

Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de „Deschidere colet la livrare” pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat. In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, gemanatura.ro isi rezerva dreptul de a refuza receptia acestora.
Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului, in acest caz consumatorul.
Furnizorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Consumatorul cu privire la starea acestora.
Prin exceptie de la prevederile OUG 34/2014, societatea noastra poate accepta, in anumite conditii, ca si un Consumator persoana juridica sa isi exercite dreptul de retragere si retur, dar acesta se va exercita in termen de maxim 3 zile calendaristice de la data receptionarii produselor. Societatea noastra nu isi asuma obligatia de a accepta un retur al produselor de la o persoana juridica, exceptand cazurile expres prevazute de lege in acest sens. In caz de accept al returului, Consumatorul persoana juridica va avea aceleasi obligatii si va trebui sa indeplineasca aceleasi conditii ca si in cazul Consumatorului persoana fizica.

Situatiile in care nu se pot returna produsele achizitionate on-line.

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
• Produsele alimentare si asemanatoare acestora, datorita riscului de deterioare.
• Produsele achizitionate de persoane juridice.

Anularea comenzii:

In cazul in care doriti anularea unei comenzi, trebuie sa notificati imediat comerciantul, de preferinta prin telefon 0726 239 225, sau email la: contact@gemanatura.ro transmitand numarul comenzii.

Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate conform OUG 34/2014 (Conform ANPC).

In cazul in care anularea a fost solicitata la timp si Comerciantul a acceptat anularea comenzii, va vom returna sau re-credita debitul dumneavoastra cu suma totala in termen de pana la 7 zile lucratoare.
Comerciantul poate anula o comanda daca produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil platformei sale. In acest caz, va vom transmite o notificare, daca este cazul, si va vom returna orice plata efectuata.

Comanda efectuata de catre Utilizator, poate fi anulata, fara nicio notificare prealabila si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
a) Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
b) Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de societatea noastra, in cazul platii online;
c) Datele furnizate de catre Utilizator, pe Platforma sunt incomplete si/sau incorecte;

8. Returnarea banilor

Clientul poate cere returnarea banilor sau inlocuirea produsului in urmatoarele cazuri:
– cand produsul a avut de suferit de pe urma transportului (continutul a curs sau borcanul/sticla in care este ambalat produsul a fost spart/a);

9. Date necesare platii prin banca

Beneficiar: Gema Natura S.R.L.

C.I.F: RO35147188

Cont IBAN: RO46INGB0000999905358363

Banca: ING BANK N.V. AMSTERDAM

Adresa: Stefanestii de Jos, Linia de centura nr. 2, Ilfov, Romania.